vineri, 5 februarie 2010

Cât de grea e viaţa?

De multe ori mă trezesc dezamăgită, înconjurată de probleme,
cărora
nu reuşesc să le fac faţă,nu pot să trec peste ele, sau nu ştiu cum. Mă aşez într.un colţ plângându.mi de milă...de cât de tristă sunt, cât de deprimată, cât de slabă...şi parcă nimic nu mă poate ridica de jos.


Nu ştiu cum sunteţi voi, ceilalţi, dar pentru mine, există momente în care sau nu mai poţi să lupţi, sau te saturi de luptă…şi ce este mai rău este faptul că viaţa înseamnă luptă continuă în care te lupţi cu tine însuţi de cele mai multe ori şi se întâmplă de atâtea ori să rămâi rănit…Să ai răni care crezi că nu se vor mai vindeca niciodată şi să te loveşti şi mai mult de cei din jur care vin şi ei să adâncească rănile. Citându-l pe Marin Sorescu, cred că ar trebui să “ se pună un grătar la intrarea în orice suflet...poate ar fi mai uşor şi nu s-ar mai produce atâtea sfâşieri de suflete.

Totuşi există speranţă şi o parte bună a luptei:


După un timp, parcă încep să mă acomodez cu postura mea de victimă neînţeleasă de nimeni.Apoi incep să îmi dau seama că, de fapt, unele probleme nu au rezolvare doar în mintea mea, că viaţa nu e atât de grea. Acum urmează perioada în care simt că pot rezolva totul,că lumea e a mea şi că toate porţile fericirii sunt deschise. Simt că viaţa merită traită şi mereu există o rezolvare pentru toate, există cineva acolo sus. Îmi dau seama că viaţa e un amalgam de stări bune şi mai puţin bune...ăsta e tot farmecul.That was my last tear...from now on...we smile:-)

2 comentarii:

  1. Am trecut si eu pe unde ai trecut tu .. si poatevoi mai trece desi sper sa nu .. insa am realizat ca fiecare secunda care trece nu o mai putem recupera, asa ca trebuie sa traim plini de recunostinta pentru ce avem, nu plini de amaraciune pentru ce nu avem. Stie mai bine Domnul de ce e asa si nu altfel.. :)
    Multa binecuvantare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms de vizita.De acord cu tine. Sper şi eu să nu mai ajungem vreodată în astfel de situaţii!;)

    RăspundețiȘtergere