joi, 18 februarie 2010

Încurajare...

Ce ar fi viaţa fără încurajare? V-aţi gândit că o simplă propoziţie, spusă la un moment potrivit poate schimba multe, poate schimba modul de gândire, poate schimba rezultatul unei activităţi? Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu, uneori, am nevoie de încurajare. Pentru mine e important să spună cineva continuă, e bine, sau totul va fi bine, chiar dacă situaţia pare imposibilă. Uneori o încurajare îţi dă avânt, îţi dă speranţă, te îmbărbătează, te întăreşte, te încarcă de energie, te motivează, te ajută să gândeşti că totul are rezolvare şi ca poţi totul. Atunci când simţi că nu mai poţi, că nu mai există nicio şansă de ieşire la liman, o încurajare poate face minuni...un zâmbet poate schimba totul...doar că majoritatea dintre noi suntem atât de comozi încât ne doare gura dacă pot să spun aşa să încercăm să oferim un sprijin aproapelui printr-o simplă propoziţie...M-am apucat să scriu pe acest blog crezând că nu vor fi oameni care vor citi ceea ce scriu sau că vor fi câţiva care vor citi, dar vor rămâne nesensibilizaţi şi nu vor acorda atenţie la gândurile mele. Ei bine, săptămâna aceasta, o persoană deosebită de pe T.C. m-a căutat pentru că a simţit să îmi spună cuvinte frumoase cu privire la ceea ce am scris eu pe blog. Nu aş putea descrie în cuvinte fericirea pe care am simţit-o atunci când mi-a spus: continuă, ai talent...Bineînţeles că nu cred că am talent, dar vreau să subliniez că pentru mine a contat foarte mult să ştiu că cineva e alături de mine şi pe această cale vreau să îi mulţumesc acelei persoane deosebite pentru că a fost într.adevăr o încurajare pentru mine. Aş vrea să vă încurajez şi eu pe toţi cei citiţi prin urmatoarele propoziţii: "„Domnul însuşi va merge înaintea ta, El însuşi va fi cu tine, nu te va părăsi şi nu te va lăsa; nu te teme şi nu te înspăimânta!”Deutronom 31:8

Un comentariu:

  1. Datorita faptului ca Domnul m-a tinut pe brate si datorita faptului ca am persoane dragi care m-au incurajat si s-au rugat pentru mine, eu am trecut cu bine si de ultimul examen, cosmarul vietii mele.. Asa ca o incurajare te ridica atunci cand esti la limita puterilor ..

    RăspundețiȘtergere