luni, 1 februarie 2010

Un nou beginning!

Gata... Mi-am făcut blog! Dacă tot e la modă hi5-ul, messul şi alte pierderi inutile de timp, am hotărât să fac parte din majoritate şi să scriu anumite gânduri aici, că oricum nu cred că vor fi beneficii în urma postărilor mele şi nu ştiu dacă va vedea cineva ce scriu (pentru că eu una nu aş sta sa verific în fiecare zi ce a scris unul şi altul), dar măcar voi deveni nemuritoare pe net dacă tot ne modernizăm...Nu eu...ci numele meu, pe care mi-l doream cândva "un nume adunat pe-o carte"(v.T.Arghezi) , lângă care promit să las cuvinte "adunate pe-un blog", doar şi nu numai de dragul de a scrie!;)

2 comentarii:

  1. Şi uite că totuşi mai sunt oameni care citesc ce scrii, chiar dacă nu zilnic.
    Te încurajez să scrii. Chiar dacă nu sunt beneficii materiale, există certe beneficii de altă natură.
    Te vei convinge dacă perseverezi!
    Multă binecuvântare îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. din cand in cand e frumos sa vezi ce mai gandesc prietenii tai... eu una stiu sigur ca din cand in cand voi veni sa vad ce ganduri se mai invartesc prin mintea prietenei mele Airamana :D:D ;) :imbratisare:

    RăspundețiȘtergere