duminică, 21 februarie 2010

Forme fara fond..

Tot mai indignată sunt de lumea asta...tot mai mult dezgust imi inspira de cele mai multe ori. M-am săturat să văd falsitate la fiecare pas. Ştiu că nu pot schimba nimic şi faptul că postez eu aici nu va schimba cu nimic, dar nu îmi pierd speranţa...Se va găsi poate cineva care este o formă fără fond care îşi va da seama că nu este nimic decât o aparenţă şi poate va încerca să dea culoare propriei vieţi într-o manieră naturală. Indignarea mea nu provine neapărat din cauza existenţei acestor falsităţi, ci din cauza oamenilor care le acceptă. M-am săturat sa văd cum majoritatea fetelor şi a băieţilor cumpără modele de viaţă, vor să pară ceva ce nu sunt doar din cauză că se poartă. Poate veţi considera că sunt puţin critică, dar mă enervează enorm ce se întâmplă în rândul tinerilor. Şi ce are dacă nu vreau să merg în cluburi, să vorbesc murdar, să fumez, sau să am 100 de băieţi iubiţi?Asta spune totul despre mine? Păi da...înseamnă că nu ştiu să îmi trăiesc viaţa...cine mai are timp să se uite şi la suflet? Ce e cel mai aiurea este că toţi suntem creştini...Frumos, nu? Aş zice degradabil, având în vedere că sunt şi tineri care au fost cândva vase de cinste iar acum au ajuns din nefericire să nu mai practice smerenia, dar tot creştini se numesc. În fond şi la urma urmei...cine va şti că el este o formă fără fond? Oare chiar nimeni?

7 comentarii:

  1. Anamaria esti suparata acum si ai dreptul sa fii pe realitatea asta nu prea grozava, dar nu lasa ca asta sa iti strice pacea interioara.
    Si da-mi voie sa te contrazic. Cred ca poti schimba ceva. Si eu cred ca pot schimba ceva.
    Si mai cred ca intr-o atitudine corecta fata de Dumnezeu si fata de semeni chiar schimbam ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos ca mai treceti pe la mine pe blog..Am vazut ca m,am inselat, si ca mai citeste cineva cand si cand...Si eu cred ca pot schimba multe, dar uneori e greu sa mai si crezi asta cand vezi ca parca nimic sau nimeni nu se schimba si alearga mai mult spre intuneric. Imi doresc cel mai mult sa fiu un model pentru cei din jur..ca sa pot schimba ceva cu atitudinea mea si cu gandurile mele. Tocmai de.aia am ales sa scriu astazi despre formele fara fond, ca poate cineva va baga in seama si vor fi ganduri care il vor pune pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am trecut prin asta... dar nu stiu de ce... mai mult la liceu decat la facultate... aici am gasit colegi mai respectuosi... dar e greu sa fi un model in ziua de azi si pentru lumea de azi... Dumnezeu sa te intareasca draga mea :imbratisare:

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am trecut si o sa trec..mereu voi fi nemultumita de unii oameni si voi vrea sa ii schimb, si asta pentru ca le vreau binele! Ms de vizita Rebe!:imbratisare:

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca mie mi s-a intamplat ceva foarte placut acum vreo doua saptamani. O colega de facultate, care initial nu prea ma avea la inima, mi-a zis ceva de genu': ,,Fata, ma bucur mult ca mai sunt si oameni ca tine care incearca sa ne aduca mai aproape de Dumnezeu."
    Nu-ti spun cat de mirata am fost. Nu-mi venea sa cred ca este ea cea care imi zice asta. Poate ea nu si-a dat seama ce impact au avut cuvitele ei asupra mea, dar mi-a dat putere sa continui in a le conduce catre Hristos, prin fapte, atitudini sau prin ceea ce le zic.
    Deci sa stii ca se simte o diferenta asa ca nu inceta sa lupti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multam, Cata! Merita sa lupti, macar pentru rezultatele pe care le obtii! Si eu am avut o situatie asemanatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. prin faptul ca iei atitudine impotriva unor neajunsuri care te deranjeaza, ai schimat multe...

    RăspundețiȘtergere